Avaliación da calidade dos servizos públicos
A Lei 1/2015, do 1 de abril, de garantía da calidade dos servizos públicos e da boa administración integra legalmente o procedemento de avaliación como unha parte imprescindible do ciclo das políticas públicas. Un procedemento de avaliación que, ademais, deberá nutrirse da información achegada pola cidadanía a través das súas suxestións, queixas ou indicadores de satisfacción, co fin de lograr que sexa o impulso cidadán o que guíe o procedemento de avaliación e mellora continua dos servizos.
- Indicadores de avaliación dos servizos públicos
- Informes de calidade dos servizos
- Informe "Avaliación do Servizo de Atención e Información á Cidadanía (teléfono 012)"
- Enquisas de satisfacción do 061
- Enquisas de avaliación da opinión cidadá sobre distintos aspectos do sistema sanitario
- Memoria do Sergas 2016-2017
- Estratexia do Sergas 2020
- Indicadores de calidade ambiental. Plan de Inspección Ambiental de Galicia 2019-2024
- Outros indicadores
- Indicadores da actividade económico-financeira da Comunidade Autónoma de Galicia
- Sistema de Indicadores da Sociedade da Información de Galicia
- Indicadores do Plan de banda larga de Galicia 2010-2013
- Indicadores do Plan de banda larga de Galicia 2020
- Indicadores do Plan estratéxico 2010-2014
- Indicadores do Plan estratéxico 2015-2020:
- Listaxe de indicadores clave de produtividade
- Fichas de indicadores clave de produtividade
- Indicadores clave de produtividade segundo a estrutura do PEG
- Indicadores clave de produtividade por consellería segundo a estrutura do PEG
- Indicadores clave de produtividade por consellería
- Indicadores de resultado para o seguimento e avaliación do PEG 2015-2020: