Novo deseño dos servizos públicos

Este proceso participativo diríxese a abrir unha reflexión sobre o deseño dos servizos públicos.

Co obxectivo de abrir unha reflexión sobre o deseño dos servizos públicos que permita coñecer a opinión e valoración da cidadanía respecto de terminadas iniciativas e ao tempo que a cidadanía poida manifestar as súas propostas ou suxestións de mellora, abriuse este proceso participativo, cuxas conclusións serán útiles na planificación e deseño dos servizos públicos.

Pechado o prazo de participación

Actualizado: 04/10/2024

Estado actual: pechado o prazo de participación

Prazo para achegas: 10/06/2024 - 26/07/2024

Departamento: Consellería de Facenda e Administración Pública - Dirección Xeral de Simplificación Administrativa e do Patrimonio

Co obxectivo de abrir unha reflexión sobre o deseño dos servizos públicos que permita coñecer a opinión e valoración da cidadanía respecto de terminadas iniciativas e ao tempo que a cidadanía poida manifestar as súas propostas ou suxestións de mellora, abriuse este proceso participativo, cuxas conclusións serán útiles na planificación e deseño dos servizos públicos.

Achegas e opinións recibidas: 30

Pechado o prazo de participación

Departamento: Consellería de Facenda e Administración Pública - Dirección Xeral de Simplificación Administrativa e do Patrimonio

Estado actual: pechado o prazo de participación

Prazo para achegas: 10/06/2024 - 26/07/2024

Co obxectivo de abrir unha reflexión sobre o deseño dos servizos públicos que permita coñecer a opinión e valoración da cidadanía respecto de terminadas iniciativas e ao tempo que a cidadanía poida manifestar as súas propostas ou suxestións de mellora, abriuse este proceso participativo, cuxas conclusións serán útiles na planificación e deseño dos servizos públicos.

pechado o prazo de participación