Ferramentas de apoio
Como ferramentas que poidan servir de apoio ás organizacións ou persoas que pretendan profundar no coñecemento ou nos procesos de elaboración, aprobación, seguimento, actualización… de Cartas de Servizos da Xunta de Galicia, á parte do correspondente asesoramento e orientación do seu persoal, a Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa dispón, entre outras, das ferramentas de apoio que se detallan e poden consultar a continuación.
- GUÍAS E MANUAIS:
- Guía descritiva de elaboración de Cartas de Servizos na Xunta de Galicia.
Formato PDF - Manual de identidade gráfica do programa de Cartas de Servizos da Xunta de Galicia.
Formato PDF
- Guía descritiva de elaboración de Cartas de Servizos na Xunta de Galicia.
- DOCUMENTOS DE TRABALLO (DCS) EN PROXECTOS DE CARTAS:
- Acta de constitución do equipo de traballo (DCS-01)
Formato XLS - Formato ODS - Acta de reunión do equipo de traballo (DCS-02)
Formato XLS - Formato ODS - Identificación de servizos (DCS-03)
Formato XLS - Formato ODS - Priorización de servizos polos xestores (DCS-04)
Formato XLS - Formato ODS - Identificación de datos de carácter xeral e legal (DCS-05)
Formato XLS - Formato ODS - Recompilación de expectativas do cidadán/usuario detectadas (DCS-06)
Formato XLS - Formato ODS - Matriz de determinación de factores de calidade (DCS-07)
Formato XLS - Formato ODS - Cadro de fixación de estándares e diagnóstico de niveis reais de xestión (DCS-08)
Formato XLS - Formato ODS - Valoración e establecemento de compromisos (DCS-09)
Formato XLS - Formato ODS - Accións de mellora inmediatas (DCS-10)
Formato XLS - Formato ODS - Plan de Mellora a Longo Prazo (DCS-11)
Formato XLS - Formato ODS - Identificación doutra información a incluír na Carta (DCS-12)
Formato XLS - Formato ODS - Seguimento dos compromisos establecidos na Carta de Servizos (DCS-13)
Formato XLS - Formato ODS
- Acta de constitución do equipo de traballo (DCS-01)